Protože to jde i bez stresu a zbytečných starostí...

Za vysněnou svatbou stojí hromada příprav a práce. Od výběru svatebního místa, přes sestavení rozpočtu a harmonogramu, až po výběr dodavatelů. A proto, abyste si užili ten kouzelný čas před svatbou i svatbu samotnou, máte nás.  Svěřte se do rukou někomu, kdo s Vámi bude přípravy opravdu prožívat a kdo Vám pomůže najít tu správnou cestu. Nezáleží na tom, zda chcete velkou či malou svatbu, tradiční či netradiční, my se postaráme o to, aby byla jedinečná a odrážela vás dva. Vaše představy a přání jsou pro nás velmi důležité, stejně tak osobní přístup. A co všechno zařídíme? Jednoduše úplně cokoliv, co na nás necháte. Záleží na vás, jak moc potřebujete se svatbou pomoci a co vše od nás budete chtít zorganizovat a zajistit.

Koordinace celého svatebního dne

20.000 Kč včetně dopravy

V ceně balíčku je: 

  • koordinace celého dne v délce 10 hodin (včetně dodavatelů) 
  • schůzka ve svatební lokaci v délce max 2 hodiny
  • online schůzka v délce 1 hodina 
  • neomezená komunikace po emailu, telefonu či WhatsAppu
  • sestavení harmonogramu svatebního dne 

Koordinace obřadu a hostiny

14.000 Kč včetně dopravy

V ceně balíčku je: 

  • koordinace obřadu a hostiny v délce max 6 hodin
  • schůzka ve svatební lokaci v délce max 2 hodiny 
  • neomezená komunikace po emailu či WhatsAppu 

Koordinace obřadu

7.500 Kč včetně dopravy

V ceně balíčku je:

  • koordinace obřadu v délce max 3 hodiny 
  • schůzka ve svatební lokaci v délce 1 hodina

Veškeré svatby, bez ohledu na počet hostů, jezdíme koordinovat ve dvou. 

A to z důvodu, že pro vás chceme zajistit 100% servis. Mnohdy na svatbách vznikne nějaký problém, který je lepší řešit ve dvou. Např. cukrářce se rozbije auto a nemůže dovézt dort – jedna koordinátorka jede pro dort, druhá se stále stará o hosty a průběh příprav na místě. 

Koordinace svatby na klíč

Od 25.000 Kč dle rozsahu služeb, počtu hostů, svatebního místa

Při výběru tohoto balíčku Vám kompletně zajistíme svatbu a doladíme ji do co nejmenšího detailu. Je pouze na Vás s čím vším potřebujete pomoci, zda si dodavatele najdete sami a na nás necháte pouze komunikaci, nebo nám přenecháte i samotný výběr. Zda budete chtít zajistit i dekorování obřadního místa a hostiny, nebo to není nutné. 

Osobní konzultace

1.000 Kč/2 hodiny

Objednejte si konzultaci, kde probereme vše, co je potřeba. Sejdeme se v kavárně na kávu, dobrý drink, nebo klidně on-line, pokud to pro Vás bude příjemné, a projdeme celou Vaši svatbu od A do Z. Vyslechneme si Vaši představu, možný finanční rozpočet a s čím byste chtěli pomoci. My Vám naopak předáme mnoho cenných rad a navrhneme, jak by mohl vypadat vhodný harmonogram. Zároveň prodiskutujeme, jak by mohla v případě zájmu vypadat naše spolupráce. 

V případě, že si padneme do oka a přenecháte nám přípravu svatby, cena první osobní schůzky bude odečtena z balíčku.

Svatební pohotovost

3.000 Kč/neomezeně

Chcete si svatbu zařizovat sami, ale nemáte nápady, nebo se v nich naopak ztrácíte? Zasekli jste se na jednom bodě a nevíte kudy dál? Pomůžeme Vám se odrazit na úplném začátku, nebo odladíme to, co již máte hotové a předáme Vám naše know-how. Svatební pohotovost odstartujeme úvodní konzultací v délce 2 hodiny (lze rozdělit na dvě samostatné hodiny), kde probereme to nejdůležitější o vaší svatbě, a poté Vám budeme neomezeně k dispozici on-line po e-mailu až do Vašeho dne D.