Podmínky smlouvy o pronájmu

Svatební dekorace a mobiliář vám půjčíme v minimální výši 500 Kč a na základě Smlouvy o pronájmu. Smlouvu uzavřeme písemně a to po telefonickém nebo elektronickém potvrzení z naší strany, že je inventář volný ve vašem termínu a po odsouhlasení cenové nabídky. Smlouvu vám zašleme e-mailem. Rezervace se stává závaznou až po zaslání podepsané smlouvy a úhradě nájemného. V případě, že neuhradíte nájemné v plné výši ve stanovené lhůtě, vyhrazujeme si právo dekorace nepronajmout a ponechat je k zapůjčení jinému zájemci.

Průběh vyzvednutí svatebních dekorací a mobiliáře

Dekorace a mobiliář vám půjčíme na 5 dnů, obvykle od čtvrtka do pondělí.  Inventář si vyzvednete na adrese  V Zahradách 52, Kolín – Sendražice v předem domluveném čase. POZOR na adresu. Sídlíme v Sendražicích, ne v centru Kolína! Vyzvednutí v jiné dny než je obvyklé, je nutné si domluvit individuálně předem. Vrátit inventář můžete pouze v pondělí v předem domluveném čase, aby bylo možné svatební dekorace, hlavně textil, připravit pro další zapůjčení. Nemusíte se bát, podrobnosti předání si určitě domluvíme telefonicky tak, aby vám to vyhovovalo.

V případě, že nejste pojízdní, je možné si u zapůjčení menších kusů dekorací a mobiliáře u nás sjednat dopravu osobním vozidlem, kterou zajišťujeme max. do 50 km od Kolína. Menší odchylky v kilometrech nejsou problém. Vždy se rádi dohodneme a vyjdeme vám vstříc. Účtujeme 9 Kč/km na cestu tam i zpět. Cena se připočítává do celkové ceny pronájmu.

Inventář si prosím zkontrolujte ihned při převzetí. Převzetím souhlasíte, že inventář byl předán v pořádku dle Smlouvy o pronájmu, nepoškozen, neznečištěn a v počtu, který jste si rezervovali. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Vratná kauce, ztráta nebo poškození zapůjčeného inventáře

Pro případ možného poškození zapůjčovaného kusu inventáře si účtujeme vratnou kauci, která je ve výši ceny půjčovného. V individuálních případech, u hodnotnějšího zboží účtujeme kauci vyšší. Tato částka bude vybírána v hotovosti v den předání inventáře a vrácena ihned při vracení nepoškozené inventáře zpět. Pokud bude inventář poškozen nebo znečištěn natolik, že nebude možná jeho oprava do původního stavu nebo vyčištění, kauce propadá ve prospěch půjčovny a navíc vám bude dopočítána cena do výše tržní hodnoty poškozeného kusu. Při ztrátě nějakého kusu inventáře prosíme, aby jste nám to dali neprodleně vědět , ne až při vracení. Stát se to samozřejmě může, ale v případě, že by tento inventář byl rezervován ihned po vás, museli bychom tuto situaci obratem řešit a inventář nahradit. Náhradu ztráty vám naúčtujeme v plné tržní hodnotě ztraceného kusu. Pokud nám budete vracet dekoraci, která není z naší půjčovny a nebude moci dojít k výměně, toto zboží uhradíte také v jeho plné tržní hodnotě.

Náhradu můžete uhradit v hotovosti na místě nebo vám bude vystavena faktura se splatností 7 kalendářních dnů. Za každý den prodlení platby účtujeme pokutu ve výši 500 Kč. Veškeré pokuty a náhrady za škody mohou být soudně vymáhány.

Průběh vrácení svatebních dekorací a mobiliáře

Svatební dekorace a  mobiliář je nutné vrátit osobně na adrese zapůjčení v dohodnutý čas. V případě nerozbitných kusů je možné nám inventář zaslat řádně zabalený dopravcem v nejbližší pracovní den po dni konání akce. Tento způsob vrácení je možný jen po předešlé dohodě. Náklady na vrácení předmětů pronájmu nesete vy jako nájemce.

Jak užívat předměty nájmu

1. Nábytek a dekorace je třeba chránit před vlivem počasí. To znamená, že v žádném případě nenechávejte stát předměty v dešti nebo na mokru. Pokud je po dešti, je třeba pod umisťovanou věc něco dát nebo místo vysušit, aby nedošlo k poškození předmětu nájmu.

2.Zapůjčené věci nijak neupravujte k obrazu svému, nepropichujte, nesešívejte apod.

3.Mašle na židle vždy rozvažte a poskládejte. Veškerý textil vracejte složený a ne zmuchlaný.

4.Dbejte na to, aby jste si byli vědomi co si kde půjčujete. Vrací se nám cizí potahy na židle. Upozornění a podmínky při vrácení cizích potahů jsou uvedeny na https://svatbasnami.cz/pujcovna/elasticky-potah-na-zidli/

5.Potahy na nohy židlí navlékejte důkladně, aby seděli na gumičkách. Jinak se trhají a pak bychom vám museli účtovat tržní cenu za každý takto poškozený potah.

6.Světýlka vždy smotejte tak jak jste je dostali zapůjčené.

7.Vše vracejte v původních obalech a suché.

8.Pokud bude textil zašpiněný, vracíte zvlášť a ne s čistým textilem v jednom obalu.

9.Zapůjčené předměty je třeba chránit a chovat se k nim náležitě, aby mohly být zapůjčeny dalším zájemcům po vás.

10.Pokud něco rozbijete nebo se ztratí, je potřeba to neprodleně hlásit pronajímateli, tel. 775 545 505, aby bylo možné věc případně rychle nahradit. Vy jako nájemce dle podmínek smlouvy hradíte tržní cenu daného předmětu nájmu.

11.Předměty nájmu vracíte v termínu dle smlouvy a po předchozí telefonické domluvě na čase vrácení, většinou od 16 hodin pokud není domluveno jinak. Není možné předměty uložit na zahradě pronajímatele a pak jen zavolat (to je ze zkušenosti. Jsou tu kočky, může pršet…, prostě se to nedělá).

12.V případě, že nebudou výše uvedené podmínky dodrženy, budou vám účtovány náklady uvedené v podmínkách smlouvy o pronájmu, které najdete na stránkách www.svatbasnami.cz.

Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů se řídí zákonem o ochraně osobních údajů. Vaše osobní údaje používáme proto, abychom vám mohli poskytnout služby, o které máte zájem. Respektujeme vaše soukromí a snažíme se množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a chráníme je před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje

„Osobní údaje“ jsou údaje, které nám poskytnete a které vás osobně identifikují (vaše jméno, adresu, tel. kontakt, e-mail). Tyto údaje od vás jako od zákazníka požadujeme při nákupu či pronájmu zboží abychom mohli vaše dotazy zpracovávat, odpovídat na vaše požadavky a zlepšovat naše služby a zaúčtovat vaši platbu za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme znát i vaše IČO a DIČ a fakturační adresu. 

 Údaje o Vaší činnosti

Údaje o vašich rezervacích a další vaší činnosti mají důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji. Všechna data, která od vás získáme, chráníme před zneužitím a tyto údaje nejsou sdíleny s nikým jiným než s pronajímatelem.